Efterlysning

Vespa Klub Danmark efterlyser effekter fra de gamle Vespa Klubber.
Så hvis du ligger inde med noget som du ikke bruger mere, men heller ikke vil smide ud
så kontakt mig. Vespa Klub Danmark skal nok betale udgifterne til porto i den forbindelse.

Peer Tanggaard. Tlf.20644979.

Ps. Alt har interesse.

Disse banner har vi modtaget fra Jette og Lars fra Præstø, det er Jettes onkel som desværre er gået bort i en aldre af 95 år.
Han hed Jens Pedersen og var medlem af Vespa Klub København i mange år, som i kan se har han været noget omkring.
De to andre billeder er nogen effekter som Jette og Lars vil beholde til minde fra Jens, samt den ene banner fra Euro Vespa i Madrid 1962.
 Men de har været så søde at sende os nogen fotos af det.

Her er et billede af Jens Pedersen.

Disse ting  herunder er skænket af et tidligere medlem af Vespa Klub Åbenrå. Svend Grabowsky.

Disse ting  herunder er skænket af et tidligere medlem af Vespa Klub Fyn, Mogens Knudsen
han begyndte at køre Vespa i 1962.

Dette er et skjold som Mogens havde foran på sin Vespa, den sad fast med 5 sugekopper.

Som man kan se deltog Mogens i mange ture både her i landet, men også i udlandet.

Doneret af Morten Bergman. Helsingør.
Hvis du ligger inde med noget, som du syntes skulle gemmes for eftertiden,
Så kontakt Vespa Klub Danmark.

Dette træfskjold blev fundet på et loppemarked til 400kr.